2011-01-23

Galen helg!

Vilken helg det blev, helt galet kul haha! I fredags hade jag fest här hemma, var riktigt kul faktiskt med alla vänner som saknat mig nu under min Gislavedsperiod haha. Vi hade så kul här så åkte inte in till stan förrens efter tolv, men d va ju lugnt ändå eftersom ställena här har öppet till tre. Drog till Bond och dansade hela natten haha sjukt roligt asså. Kom hem runt två igår eftermiddag och slängde mig en stund i soffan tills Emelie började msn trakassera mig tills jag hoppade in i duschen haha. Vid halv åtta var jag iaf klar så drog och hämtade Emelie och sen vidare till förfesten hos Viktor. Blev en galet rolig kväll igår med dock skippade jag och en kompis stan och drog på efterfest direkt istället haha. Men slutsatsen av denna helg blev iaf massa nya härliga människor och galet mkt skratt!

Nu sitter jag och Cassie i soffan och vakar över Felix som troligen inte kommer klara natten tyvärr. Jävla vingelsjukan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar