2011-01-12

Veckan som gått

Ja nu var det en vecka sen jag uppdaterade bloggen....ibland går bara tiden jäkligt snabbt.
Förra onsdagen var jag och svärmor ute och gjorde Gislaved osäkert haha, blev sådär spontant vid tiotiden som vi fick för oss att göra oss iordning och promenera in till samhället och ta en öl. Kom väl fram till Higgins runt halv tolv och hade riktigt kul. Det var ett liveband som spelade och dem var riktigt bra faktiskt. Efter stängning var vi på g och inte riktigt sugna på att dra hem än så vi letade upp en efterfest och fortsatte ett tag till. Väl hemma vid halv fyra insåg vi att det var nog inte så smart eftersom vi skulle upp vid sju och kolla hockeyturneringen älsklingen skulle ha.....Jag vaknade fem i nio och flög upp ur sängen och sprang in och väckte Sari och sen Jesse. Toni hade redan åkt och ville inte väcka mig så vi missade första matchen men var i ishallen vid halv elva så vi såg alla övriga matcher :). Älsklingens lag kom 2a i turneringen men skulle egentligen vunnit då domarna blåste för sent vid ett mål. Men men Finlandia spelade riktigt bra och är vinnare i mina ögon iaf!

I fredags var vi på förfest hos Marie och sen vidare till Higgins, var en mysig kväll även det :) Lördagen blev lugn, jag agerade taxi på kvällen och det kändes rätt gött att vakna i söndags utan baksmälla.
Dock var det söndag och dags att bege sig till Halmstad igen. Var hur underbart som helst att krama om Cassie igen och vi mös hela kvällen :)

Denna veckan är det dock VAB som gäller då Cassie var genomförkyld när jag fick hem henne så nu är hon hemma och vilar upp sig så hon är frisk till fredag då vi åker hem till Gislaved igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar