2011-01-16

En helt nykter helg...

...men känner mig bakis som fan! Skumt asså!!

Hockeyturneringen gick skiiitbra iaf i fredags, tro det eller ej men mitt lag vann hela skiten :DDD så jäkla stolt över mig själv för att jag gjorde detta. Gjorde inga mål men vann en tekning och fick en jävla tackling så jag flög som en vante plus att jag slängde mig på isen för o stoppa en puck. Ser så jäkla lätt ut på tv och från läktaren men fan va svårt d va, ska aldrig mer klaga. Blodad tand fick jag fan iaf, sugen på hockey nu med fast det fortfarande värker i hela kroppen haha. Efter hockeyn stack vi till Higgins för att fira, jag höll mig dock till Cola vilket förvånade Samuel the bartender ngt haha. Men jag körde och d va riktigt kul att va där nykter med haha. Det vanliga underbara Gislavedsfolket var där dock saknades Emelie där vilket va lite tråkigt.

Väl hemma igår orkade jag ingenting, var verkligen helt slut i huvet och värk i hela kroppen så det blev soffläge hela kvällen. Idag har det inte heller gjorts så mkt men varit på pizzadejt med underbara Emelie och det var precis vad jag behövde idag :)

Planer för helgen är gjorda och jag vill ha fredag nuuuuu eller iaf lördag för då blir det fest med massa nya människor :)

Puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar