2010-10-26

Flytthjälp!!

Ja nu börjar det närma sig, bara 5 dagar kvar här i huset sen flyttar jag och Cassie igen :)
Känns som det gått hyffsat snabbt ändå, e ju faktiskt 3 månader sen jag fick veta att vi fick lägenheten! Ska bli otroligt kul att inreda den precis som jag vill ha den! Dock fattas fortfarande dammsugare, tvbänk och en ordentlig tv och ja just det mattor!!! Men men det löser sig och är väl ingen brådska egentligen förutom dammsugare då ;)
Så om det är ngn som är ledig på måndag den 1 november eller som slutar tidigt osv så får ni gärna hjälpa till, är tacksam för all hjälp jag kan få :)

Idag blev det också klart att jag kommer vara barnledig nyår! Känns dökonstigt då jag alltid haft Cassie nyår men så blir det alltså inte detta året....vad gör man då? Hur firar man nyår när man är barnledig? Ja vi får väl se, kanske blir i Gislaved där jag spenderar alla helger nu för tiden ;)

Ne nu har jag precis duschat och ska väl förhoppningsvis få lite sömn så man ser fräsch ut imorn! Ska nämligen bli fotograferad på jobbet imorgon så alla mina medarbetare får se vilken snygg brud det börjat där ;) Min chef ringde och sa att det tydligen varit lite halvt slagsmål bland grabbarna om vart jag skulle sitta men till slut var d visst 2 som vann eftersom jag blivit placerad i mitten mellan dom haha ;)

Pöss pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar