2010-10-09

Lördag

Vilken grym konsert det var igår :) helt fantastisk! Vi dansade, sjöng och skrek i massor så idag är inte rösten helt frisk asså. Efter konserten körde vi hem till Halmstad för efterfest som också blev lyckat, försökte lära mig spela gitarr som gick sådär eller nja rätt kasst faktiskt...får se om Frankie boy orkar göra ett nytt försök för det hade varit grymt kul att kunna spela. Även singstar kördes och guitar hero :)
Strax innan 5 imorse kom jag hem och somnade som en stock!

Hade massa jobbiga drömmar dock som gjorde att jag inte har sovit speciellt gott...jobbigt det är när man vaknar och tror att drömmen är verklighet, iaf när det inte var ngn positiv dröm :(

Jaha idag då! Inget planerat, Cassie är hos en kompis och jag tittar på idol. Ne mer än så vet jag inte faktiskt, det blir väl lite lördagsmys med popcorn och ngn bra film :)
Men HALLÅÅÅÅÅÅ!!! Nu hängde visst inte hjärnan med, är ju hockey idag!!!! HV71 spelar mot AIK idag och det är hemmamatch för bästa laget så självklart sitter jag klistrad vid datorn under matchen! Idag vinner vi det känner jag på mig ;)

En av mina underbara vänner flög till USA igår med :) Är riktigt avundsjuk men om ngn förtjänar en sån resa så är det Pillan! Det är lite roligt faktiskt hur vi blev vänner. Hon är kompis med en person jag brukade prata mkt med och som var en vän till mig förut och jag och Pillan började kommentera hans status och till slut kommentera varandras kommentarer och för att göra en lång historia kort så addade vi varann på fejjan och msn. Började sen prata i telefon och stötta varandra i vått och torrt. Sen i våras så skulle ju jag till sthlm med jobbet och då träffades vi för första gången och det kändes ssom vi kännt varann hur länge som helst. En riktigt bra vän som jag är otroligt glad och tacksam över att ha i mitt liv!
Så Pillan, jag hoppas att du har en fantastisk tid i USA och bara njut gumman :)

Nedräkningar pågår också....6 dagar kvar tills jag åker till världens finaste kille igen <3
22 dagar kvar tills jag flyttar in i min fina lght och får min nya älskade soffa :)
Sen är det 10 veckor kvar tills Björn & Karro flyttar hem igen :))

Ngt annat pågår även i mitt liv just nu som ni inte har fått ta del av än...kommer hålla på det en vecka till ungefär tills jag vet ett säkert hur det blir med den saken.

Puss på er mina fantastiska vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar