2010-10-28

Trött och tjurig

Ja känner mig sjukt trött och tjurig...är irriterad på allt och alla och vill ha fredag NU!!! Sitter och segar på fejjan och är allmänt uttråkad, borde packa inför imorgon men orkar inte! Imorn e det ju Gislaved som gäller igen och hem till mina pojkar! Saknar min lilla Felix med nu juh!
Mio ringde precis och meddela att det blivit ngt strul på beställningen av min soffa så den har inte kommit än!!!! Kan säga att jag blev fan ta mig inte på bättre humör nu!! Skulle höra av sig imorn igen och se om dom kunde ordna upp detta på något vis, kanske kunde ta soffan som står som visningsex men då ska jag fan ha den billigare! Hur mkt kan man pruta ner den då tro?

Funderar på att beställa en kebabrulle och lägga mig i sängen och tjura till greys anatomy....känner knappt för o lyssna på hockeyn ikväll ens, så SÅ tjurig e jag.....



Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar