2010-10-17

Ingen Bagge och borttappad väska

Ja så blev kvällen igår...Bagge dök inte upp, var "sjuk" tydligen :(
Väskan lyckades jag oxå tappa bort innehållande kamera, bankkort, körkort, cigg och snus....så fick pengar av finaste till cigg idag. Har precis kört älsklingen till jobbet så tänkte jag skulle slänga på ngn film och somna till.
Imorgon blir det att ringa parken med en gång på morgonen och se om dem har min väska där, hoppas hoppas så man slipper spärra kort osv. Sen blir det att bege sig hem mot Halmstad och min prinsessa <3 Men på fredag åker jag tillbaka hit igen och då ska Cassie följa med :)

För en timme sen låg jag i älsklingens famn här i soffan och kom på att den enkla saken som att ligga i famnen hos den man älskar och känna och veta att han älskar mig med är total lycka! Känns som livet är perfekt nu, snart flyttar jag, har en kille jag älskar och som älskar mig tillbaka, har världens underbaraste dotter, vänner som uppskattar mig och ett jobb. Det kan inte bli bättre än såhär <3

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar