2010-10-31

Helgen!

Då var helgen slut igen...går snabbt asså. Imorn är det flytt som gäller, och blir att gå upp tidigt eftersom jag blir kvar i Gislaved över natten. Planerar att åka härifrån runt 7 tiden så är jag i Halmstad lagom tills det är dags att hämta upp Glenda och Juan och sedan även släpet. Senare på eftermiddagen kommer Jenny, Fidde och Elli och hjälper mig med :) Mamma ska vara med under dagen med men eftersom hon inte är riktigt bra i rygg och fot så får hon inte bära utan får köra bilen med släp istället :)

I fredags var vi först på hockeymatch och kollade på när Tonis lillebror spelade, gick tyvärr inte så bra för dom :( Sen gick vi bort till Higgins och festade. Va en riktigt kul kväll som fortsatte med efterfest hemma och jag och Toni la oss inte förens 6.30 på morgonen.
Igår var vi ett gäng och discobowla, va sjukt kul. Ensam tjej var jag så kom såklart sist men hade sjukt roligt och det är ju det som är meningen. Älsklingen vann ju såklart, var grym och fick strikes hela tiden typ! Sen blev det efterfest hemma igen men blev inte så sent denna gången.
Idag har vi bara tagit det lugnt och gått i myskläder hela dagen...Toni ska väl iväg till jobbet om lite drygt en timme och jag tänkte försöka sticka bort till Mirka en stund om hon fortf är vaken då ;)

Have a nice Sunday everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar