2010-10-21

Snart helg!!!!!!

Gud va skönt, bara en natt kvar sen är det helg och Gislaved som gäller igen <3
Idag har jag varit och bytt till vinterdäck och även lämnat in sommardäcken på förvaring hos Däck in. Väldigt trevlig personal där och snabba var dom med asså!! Skönt att slippa tänka på däcken nu i flytten och det bästa av allt var att förvaring av däcken var GRATIS! Fick en värdecheck från dom när jag flyttade hit så är glad att jag sparade den nu :) Så ska ni byta däck i Halmstad eller förvara dom någonstans så rekommenderar jag verkligen Däck in!!

Efter det åkte jag vidare till Biltema och köpte glykol till bilen eftersom det blivit minusgrader nu på natten och det sista jag vill just nu är att bilen börjar krångla mer.....behöver verkligen en fungerande bil nu när jag kör så mycket. Har också hunnit med att hälsa på underbara Ellie och söta Felicia under förmiddagen! Bäst att passa på nu innan man börjar jobba igen nästa vecka ;) Lånade också säsong 3 och 4 av Greys Anatomy som Ellie fått mig att följa nu långt in på nätterna. Första 3 avsnitten tyckte jag väl att ja serien är väl okej men shit sen började det ju hända grejer och jag som är så blödig lipar nästan till varj avsnitt nu. Men inatt asså, guuuud va jag lipade till sista avsnittet på säsong 2!!!

Nu har jag precis avslutat mitt andra men inte sista telefonsamtal med Mirka och packat ner lite smågrejor inför flytten så nu ska jag nog slänga på säsong 3 innan jag hämtar min prinsessa. Sen blir det till att packa lite ikväll inför helgen <3

Vill också bara slänga iväg ett tack till underbara och bästa Mirka för allt stöd och kloka råd hon ger när jag behöver, speciellt tack för igårkväll gumman du är bäst!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar