2010-10-14

Imorn är det FREDAG!!!!!!

Wiiiee vad glad jag är, imorn är det fredag och då åker jag till älsklingen :) fan vad jag längtar!!! Blir hockeykväll imorn med så ska bli grymt kul! Skönt att man har en kille som har samma intresse som mig :D
Och på lördag ska vi till parken o då ska Anders Bagge vara där ojoj vilken helg det här kommer bli! Och det bästa är att jag får dela denna helgen med världens finaste <3
Ni som känner mig vet att Anders Bagge alltid varit min drömman, men jag kan säga att han har ingen chans mot min Toni <3 däremot ska jag allt försöka få ett kort på honom ;)

Idag fick jag även besked på "det som pågår i mitt liv" som jag så kryptiskt skrev här i bloggen förra veckan :) Beskedet var precis det jag hoppades alltså ett positivt besked, men håller på det några dagar till hehe. Blev en jävla massa spekulationer dock så vill klargöra att NEJ jag är INTE gravid och ingen sjukdom osv osv. Detta handlar om ngt helt annat :)

Nu ska jag iväg här men lovar att berätta om det så fort jag bara kan :)

Love ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar