2010-10-19

Tisdag då ja

Jaha tisdag, tråkiga tisdag....inte gjort mkt vettigt alls idag. Lagt upp lite bilder på fejjan kollat lite serier och käkat på donken med Cassie. Pratade lite med världens bästa svärmor innan som är gullig och ska passa Casandra på lördag när jag och Toni ska iväg på hemligt uppdrag ;) Känner mig annars som vanligt väldigt lyckosam som inte bara har världens bästa kille utan han har även en underbar familj som är hur gulliga som helst. Svärfar välkommnade mig in i familjen i fredags och sa att om det någon gång skulle vara ngt så skulle jag inte tveka o säg till honom :) så gulligt!

                                                                 So happy :D

1 kommentar:

  1. Du är bättre bloggare än jag. Thats it. Kul o ha dig här i helgen igen:)

    SvaraRadera