2010-10-25

Sjukt trött

Att man kan bli så sjukt trött av att sitta stilla en hel dag och bara lyssna är lite konstigt ändå...men det känns som jag inte sovit på en hel jäkla vecka asså!!! Ska bli så skönt när det är fredag och utbildningen är slut! Ja jag vet att man ska känna sig motiverad och peppad när man går utbildningen men jag har redan fått denna utbildning 3 ggr och likvärdiga 3 ggr så när det mals samma info en 6e gång blir det lite tjatigt. Bättre att få komma igång och jobba istället ;)

Annars då...tja inte mkt, har betalt räkningar kollat lite på paradise hotel och nu är det väl snart dags att sova...tidigt för en gång skull om jag ska orka med 4 dagars utbildning till.

På måndag flyttar vi ju med :) ska bli så kul att inreda lägenheten!!

Nehe sov gott alla mina vänner, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar