2010-12-12

Back in town!

Jaha då var man hemma igen, efter nästan 2 hela veckor i underbara Gislaved! Som alltid känns det sjukt tungt att åka därifrån....Som jag sa till svärmor så trodde jag inte det skulle vara lika jobbigt denna gången då jag ändå varit där så länge men blir verkligen jobbigare och jobbigare för varje gång att åka därifrån.
Men har älsklingens armband på mig under dagarna vi inte ses så känns som en del av honom är med mig ändå, töntigt(?) ja kanske, men det får mig att må bättre och det är huvudsaken.

Var en stund hemma hos mina föräldrar och åt innan jag och Cassie begav oss hem, var skönt att känna deras stöd i en arbetsrelaterad sak. Har känt lite smått panik och ångest för denna grej men det ordnar sig förhoppningsvis. Just nu är jag sjukt trött och vill bara dra täcket över huvudet och vakna lagom till julafton.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar