2010-12-22

Onsdag jaha??!!

Satt mig precis ner i soffan här, har äntligen lyckats ta tag i mig och slängt i färg i håret. Men vet ni vad!?? Haha tvn står på här på kanal 5 och vafan är nåt program med kvinnor som övar på att suga av en banan hahahaha! Vad är det för program haha, måste kolla tvguiden hold on........................hmm ngn dokumentär om mail order bride haha okidoki.

Ringde kommunen idag för att prata med konsumentrådgivningen angående bilverkstan som blåste mig, visade sig att det var onsdag idag o ingen telefontid. Haha jag som trodde det var tisdag, snacka om att jag blev glad över att det var onsdag, e ju inte många dagar kvar till lördag då :)

Var på anställningsintervju idag med, fick samtal kl 14,10 och dem undrade om jag kunde vara där 14,30. Så det va bara att slänga på sig kläder och smink snabbt som fan. Och i tid var jag minsann. Nu håller jag tummarna och hoppas på detta jobbet så jag slipper gå tillbaka till mitt andra efter jul.

Var även ute en sväng på eurostop imorse för att fixa en julklapp till Joni, Tonis storebror. Hade helt glömt bort honom men det gick snabbt och lätt :)

Imorn ska vi hem till mamma o pappa på kvällen för att äta dopp i grytan, brukar inte göra det den 23e men i år jobbar mamma på julaftonskvällen så har delat upp det på 2 dagar ist för att hinna med.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar