2010-12-23

Dan före dan

Fyfan, det här har varit en av dem värsta dagarna i mitt liv. Har varit sjukt rädd och orolig....älsklingen har varit på sjukhuset och röntgats och tagit ryggmärgsprover. Hans hjärna var svullen och  tankarna har rusat iväg och man har befarat det värsta. Men nu är han äntligen hemma igen med diagnosen kraftig migrän. Svärmor har varit en ängel som ringt och hållt mig uppdaterad hela dagen men fyfan vad rädd jag var här för några timmar sen. Till och med började packa och tänkte åka upp imorn om han inte blivit bättre. Men nu känner jag mig lugnare och kan förhoppningsvis sova snart.

Annars var jag o Cassie i stan idag innan allt hände och träffade underbara Karro och Björn. Var supermysigt, tack gumman <3

Kvällen har spenderats hos mamma och pappa med dopp i grytan och lite annan god julmat. Ne nu e d sängen.

Natti natti och god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar