2010-12-17

Fredag igen!

Fredag igen och ska snart hoppa in i duschen, sen packa och sen iväg till Gislaved igen. Blir att köra försiktigt idag med tanke på all snö som kommit, men har resesällskap av bästa sort idag :)

Gårdagen var ingen bra dag...lämnade in bilen på verkstan och när jag skulle hämta den hade priset tydligen dubblats från det han sagt från början. Plus att han inte gjort allt han skulle göra. Var grymt förbannad och ledsen...en jävla skillnad på 1500 och 3000 kr. Men ska ringa en konsumentrådgivare idag.
Nu bilen besiktigad och godkänd iallafall. Och kvällen avslutades med teaterföreställning på Cassies skola och hon va sååå duktig min prinsessa!

Varit en lite jobbig vecka annars...mkt tankar och funderingar. Jag vet att ni är många som ringer, smsar och skriver på fbchatten utan att få svar, ledsen för det men jag lovar att höra av mig till er så snart jag mår bättre. Behöver lite tid för mig själv och med mina nära och kära.

Ne nu duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar