2010-12-20

Julklappar klara

Måndag igen och nu är alla julklappar inhandlade, sååå skönt!! Nu ska dem bara slås in med...får se om jag orkar göra d när Cassie somnat. Annars får det göras imorn när hon är i skolan. 

Kom hem igår kväll, var inte speciellt bra väg att köra hem i asså men det gick. Och snabbt gick det med, jag och Emelie babblar ju på hela vägen så det går riktigt snabbt! Skönt att ha sällskap i bilen med :)

Lördagen spenderades väldigt lugnt hemma, kollade på film och vid halv ett stack jag och Jesse iväg till Ojojs och köpte nattmat, riktigt nice d! Somnade i soffan bakom älsklingen runt halv 2 så det var en soft lördag.

Nu är jag hemma ett par dag sen åker jag till mitt andra hem Gislaved på juldagen och stannar över nyår och lite till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar