2010-12-11

Förvirrad lördag

Lördagkväll och jag sitter själv här i huset i Gislaved.Ikväll är Toni och svärmor på julbord med jobbet och jag har ställt upp som chaffis. Känns helt okej faktiskt att bara ta det lugnt idag, va ju ute igår.
Gårdagen var helt okej ute men vid hemgång vart det lite smått kaotiskt med diverse händelser.
Inga slagsmål eller så men lite annat gott och blandat. Känns lite som en deja vu från några år tillbaka och känner mig lite smått förvirrad :S men det ska nog bli klarhet i detta även denna gång.

Nu va jag lite hemlighetsfull igen här på bloggen, men det får vara så. Har Mirka att bolla denna grej med då hon var med mig under Jönköpingstiden då detta hände med. Är sjukt tacksam att hon finns och hon hade redan detta på känn. Min smarta vän haha!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar