2010-12-10

Fredagstankar

Idag är det fredag och utgång som gäller i Gislaved, ska på förfest hos Johans syster Marie och sen vidare till Higgins är planen. Känns som det kommer bli en bra kväll ikväll :) Älsklingen sitter o kollar innebandy och svärmor städar för fullt. Och här sitter jag vid bloggen...
I övermorgon styr jag lilla Bettan mot Halmstad igen, ska bli så skönt att krama om min lilla prinsessa, blir ju nästan 2 veckor sen jag såg henne då. Tiden verkligen bara rusar iväg nu. Snart är det 2011 med massa nya möjligheter.

Borde väl egentligen ha massor att skriva men kommer inte på ngt just nu. På måndag är det dags att försöka gå tillbaka till arbetet igen, usch har redan ångest men är 9 arbetsdagar kvar till julledigt och känner att jag verkligen måste försöka kämpa mig igenom dem. Absolut inget fel på mina arbetskamrater eller chef, dem har varit hur goa som helst, men efter 6 år som säljare känner jag nog att jag gjort mitt. Har inte orken elr lusten kvar för det, vill hellre jobba på fabrik eller som städerska eller ja i princip jobbar jag gärna med vad som helst förutom säljare, suck. Jag som verkligen älskade det yrket förr....Men nu är det dags för ombyte.

Ha en trevlig helg kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar