2010-12-31

Happy new year!

Sista dagen på året idag! Har ju hänt otroligt mycket detta året både positivt och negativt. Det mest positiva är att jag träffat min stora kärlek. Toni är världens finaste och jag älskar honom något otroligt, han är kanske inte världens mest romantiska kille men han har så mycket annat som väger upp det. Ingen är ju perfekt, inte ens jag ;). Hans familj är fantastisk med och jag har välkomnats med öppna armar, känner mig otroligt hemma här och njuter av varje ögonblick. Känner mig enormt uppskattad och älskad och lycklig här <3

Ser fram mot ett lyckligt 2011 som kommer innebära ytterligare en flytt haha, och denna gång flyttar jag för kärleken!

Kvällen kommer att firas med älsklingen och hans bror och även min nyfunna vän Emelie :) ska bli riktigt mysigt och jag tror att det kommer bli en riktigt lyckad kväll!

Gott nytt år på er mina kära vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar