2010-12-21

Tiden går sååååå sakta nu

Inte gjort mycket idag asså, dammsugit lite och plockat ordning. Var duktig igår och slog in julklapparna så det slapp jag idag. Hade tänkt att färga håret idag men inte orkat ta tag i det än, får se om det blir av annars får jag ta tag i det imorn :)
Ringt några telefonsamtal jag hade att ta tag i men har ytterligare ett kvar till imorn.

Annars då...inte mycket asså, känner att det börjar bli lite tråkiga inlägg nu när det inte händer så mycket.
Fick frågan om jag ville ha en bostadsrätt gratis idag, men inflyttningen är redan 1 januari och då blir det dubbla hyror så funkar ju inte riktigt :S men ska gå och kolla på den på lördag iaf, finns kanske ngn annan som vill bo i den så länge isf haha. Hade ju inte tänkt flytta förens Cassie slutat 2an, blir nog fortf så men gratis är alltid trevligt så man kan ju gå och titta. Vem vet jag kanske blir helt förälskad i lägenheten haha.

Är 4 dagar kvar innan det är dags att lämna Halmstad i 2 veckor igen, just nu känns det som tiden går så sjuuukt sakta men så är det ju alltid när man längtar :)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar