2010-12-07

Snö, snö och åter snö

Då var det tisdag igen, har inte gjorts mkt idag. Kommit ikapp mina serier jag följer medans älsklingen sov. Och nu är jag allt sugen på lite snöbollskrig, har kommit sjukt mkt snö här hela natten och dagen igen. Verkar aldrig ta slut den här snön.

Igår var jag över hos Mirka en sväng där det bjöds på varma mackor och sen en smaskig efterrätt :) Var absolut inte dumt det. Kvällen spenderades tittande på hockey där jag hoppades att Färjestad skulle förlora så att HV kunde klättra förbi dom snart men icke...Ikväll spelar Hv mot Modo så nu håller vi tummarna!!!

Saknar min plutta men pratar med henne varje dag och vet att hon har kul som sagt. Massa julstämning hemma hos mormor och morfar till skillnad från hemma hos oss. Vet inte riktigt varför men har verkligen ingen lust att plocka upp tomtarna o allt i år....borde ju verkligen ha julstämning med tanke på all snö som kommit men nej, inte ens en pytteliten känsla av julglädje existerar i min kropp för tillfället...
Tråkigt för jag brukar verkligen älska julen...men det kanske kommer när det närmar sig mer.

Nu e det snart dags för mat här, glöm nu inte att hejja på HV ikväll kära vänner ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar