2010-12-05

Söndag

Då har ytterligare en vecka gått....tycker tiden går så jäkla fort nu. Denna veckan har spenderats i Gislaved hos älsklingen, har varit riktigt skönt att komma hemifrån och känns som att det var precis det jag behövde med.
Igår käkade vi lite julmat och bowlade med Tonis jobb, var riktigt kul.
Cassie ringde idag och har så roligt hos mormor och morfar så hon tyckte att jag kunde stanna här även nästa vecka :) känns skönt och tryggt att höra att hon har så kul! Så det ser ut som Gislaved får stå ut med mig ännu en vecka haha, sparar ju faktiskt pengar på d med då jag ändå skulle hit på fredag igen. Saknar självklart min prinsessa men vet ju att hon har roligt och jag får tillfälle att vila upp mig efter all stress osv som varit.
Det var en liten uppdatering kära läsare, lovar att skriva mer snart :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar