2010-12-24

Julafton

Idag blev det upp tidigt som attans för att få träffa tomten. Klockan 7 skulle vi vara hos mamma och pappa, för en som inte kunnat sova ordentligt inatt var det en pina att gå upp men det gick till slut. Casandra tyckte att tomten var väldigt lik morfar men köpte ändå att det var tomten även detta år. Det trodde jag absolut inte att hon skulle gå på detta året igen. Och nöjd över sina julklappar blev hon absolut med :)

Annars blev väl julafton precis som förväntat detta året och vi kom hem riktigt tidigt. Bror min var snäll och installerade routern jag fick som krånglade en del men löste sig till slut. Nu ligger Han och sover i min säng helt slut stackarn och jag slumrade till en stund här i soffan efter Kalle.

Strax tänkte jag att sätta igång och packa för morgondagen då jag äntligen åker till Gislaved igen. Längtar så jag håller på att bli galen. Speciellt idag!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar