2010-12-15

Utvilad och på bra humör

Igår var jag och handla julklappar, gud va kul det var!! Hittade massa skoj och som vanligt blev det lite mer än man tänkt sig men men...Idag har jag bara tagit d lugnt, gick faktiskt och la mig för en gång skull efter Cassie gått till skolan. Och jag känner mig mer utvilad än på länge nu ikväll. Är på mycket bättre humör också så det känns som att det går åt rätt håll igen.

Köket ser lite smått kaotiskt ut idag för PEAB var här och plockade bort köksluckorna, skönt att dem nya kommer redan imorgon så man slipper ha det såhär en längre tid.

Pratade lite med en av mina bästa vänner på fejjan innan, roligt det med då det va ett litet tag sen vi pratade!

Jaha mer då? Nä inte så mkt, ska in med bilen på verkstan imorn igen så dem fixar det dem anmärkte på på besiktningen, så som vanligt ser Januari ut till att bli en extremt fattig månad...Nu kommer snart Glenda hit för lite kaffe och skvaller! Fått höra att jag varit väldigt saknad här hemma av några vänner medans jag flydde till gvd i 2 veckor. Tack söta ni!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar