2009-06-09

Ajajajaj!!

Idag känner jag att det bara bubblar av saker jag vill skriva om, men vissa saker är jag inte riktigt 100 på om jag vill ta upp i bloggen, får fundera lite till på det...

Var hos Mirka och hennes gulliga familj idag och hade som vanligt riktigt trevligt, tack Mirka :)

Hennes små solstrålar är helt underbara, lyfte upp en liten trött Viola i famnen och gick runt och vaggade henne lite i famnen (så som jag brukade göra med Cassie när hon va liten) och den lilla krabaten somnade i min famn så mysigt :) Känns inte som det va såååå längesen Cassie var så liten men det är ju faktiskt hela 7 år sen!!!

Annars blev det lite våfflor här ikväll vilket var väldigt uppskattat av min lilla prinsessa!

Ja och så var det ju det här med att powerwalka då.....igår hade jag ganska mkt träningsvärk men inte så farligt som jag väntat mig. MEN däremot min stackars fot(!) jag har så sjukt ont i den. Den är svullen och jag kan knappt gå, haltar fram liksom....hade ont igår med men tänkte att det nog släpper tills idag (dock gjorde nog inte min mordattack mot spindeln igår saken bättre). Tji fick jag när smärtan har tredubblats....så nu sitter jag här med bandage om min stackars fot :( Har även haft foten omlindad av en påse frusna sommargrönsaker i 15 minuter som min privata doktor så snällt ordinerat :), tack Bisse det hjälpte faktiskt lite mot smärtan!














Ha en underbar kväll!

1 kommentar: