2009-06-20

Duktiga Linda

Idag har jag varit riktigt duktig...tog äntligen tag i rensningen av Casandras rum!
Hon har sjuuukt mycket leksaker, är väl rätt bortskämd med det faktiskt har jag insett efter idag. Men nu har vi iaf rensat bort allt hon inte leker med och allt som va sönder. Två stora svarta sopsäckar ska till sopstationen på måndag.

Var över en snabbis hos Mirka tidigare ikväll, där hennes pappa var så snäll och kolla på min bil. Verkar som jag behöver byta ut termostaten och packning, så imorn ska jag till Mekonomen och inhandla detta så han hinner byta ut det år mig innan dem åker hem. Är otroligt tacksam för denna hjälp, vet faktiskt inte vart jag skulle trollat fram pengar från annars till o lämna in den...

Igår gjorde vi inget speciellt. Hyrde en film som jag och Casandra skrattade gott åt trots att vi båda kände oss lite hängiga. Men idag är det bättre :) så jordgubbarna tog vi nu ikväll istället :)

Ha en härlig lördag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar