2009-06-24

Total lycka!

Jag är så otroligt glad och känner mig som den lyckligaste kvinnan i världen! Så har jag känt dem senaste dagarna, jag vet inte om det är för att sommaren äntligen kommit eller om d är för att mina potatisar i landet växer eller för att jag snart fyller år eller om det helt enkelt är för att jag trivs helt perfekt med min tillvaro just nu. Jag har världens underbaraste och tacksammaste dotter, en helt underbar familj, ett kanonmysigt hus ute på landet och några vänner som står mig otroligt nära! Jag kommer på mig själv med att sitta och le och nästan fnittra lite för mig själv ibland, det riktigt bubblar inom mig!
Visst kan jag oxå känna att livet är tufft och jobbigt ibland och va ledsen MEN helt ärligt det hjälper väl inte....det är bara att resa sig upp och sopa undan skiten från axlarna. Det är ju faktiskt JAG som bestämmer hur jag ska må ingen annan. Som min bästa vän brukar säga, det finns alltid två sätt att se på saker och självklart ska man ju välja den bra sidan! Om du vill göra något så gör det...se inte allt som hindrar dig utan se lösningarna!!
Tänk positivt, vi bestämmer själva hur vi vill leva detta liv!

Så kom igen nu mina vänner, res er upp och se alla möjligheter som faktiskt finns rakt framför oss! Lev livet som NI vill leva det och inte som andra vill...eller för att ni inte tror att ni kan eller vågar ta steget!

Carpe diem!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar