2009-06-21

Bettan och ny säng

Idag var vi inne på biltema och köpte termostaten till bilen som Mirkas pappa så snällt satte på plats, nu är d bara avgasröret och blinkisen som måste fixas. Och givetvis måste jag köpa nya däck med :S Men sen ska allt Bettan må bra igen!


Var en sväng på Ikea med Mirka och hennes familj idag med och äntligen hittade jag en ny sängstomme som passade min ekonomi :D 395 kr betalade jag och den blev kanonbra!
Och kan ni tänka er att jag faktiskt lyckades att sätta ihop den och lägga mina blytunga resårmadrasser på plats alldeles alldeles själv, här behövs minsann ingen man inte haha Linda kan själv!! Fast när d gäller spindlarna kanske så hade d varit bra med en man i huset haha!

Pratade med mina föräldrar i telefon innan med och dem hade det så mysigt och härligt i Österrike :) Men va skönt o höra deras röster, inte pratat med dem sen i torsdags ju!!!

Nu är det godnatt här, sov så sött mina vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar