2009-06-23

Vilken underbar dag!

Jag säger bara det, vilken underbar dag! Blev väckt imorse vid nio som jag tyckte var lite väl tidigt nu när det är sommarlov o allt. Cassie sov så gott men min telefon ville inte sluta ringa hehe, men när jag till slut blev övertalad att kliva upp så var det med ett leende :) Solen sken och det var redan 17 grader ute. Jag drack kaffe ur en av mina nya kaffemuggar och fick njuta av förmiddagen med min allra bästa vän i telefon. Tog visst en runda i skogen med ;)

På eftermiddagen lastade jag av det sista av leksakerna vi rensade ur Cassies rum på soptippen. Vidare iväg för att hämta Mirka och sen iväg på loppisen. Min favoritloppis vid huskvarna var till min stora besvikelse stängd när vi kom fram :( men misströsta inte det finns ju fler guldgruvor att fynda i. Den andra loppisen vid solåsen var öppen men där hittade vi inga fynd, iaf inga som var till salu....

När vi kom hem ikväll har jag hängt upp tvätt, diskat, lagat hamburgare och badat Cassie! Så alltså har jag faktiskt hunnit med en hel del idag känns det som :)

Förhoppningsvis hinns det med fler rundor i skogen i veckan med haha ;)

Dont worry be happy :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar