2009-06-10

Städa eller inte städa det är frågan!

Onsdag idag då och regn o mulet, svenska sommaren är ju helt fantastisk hehe....

Imorgon kommer mina föräldrar hit, jippie ska bli kul kommer ju få en hel långweekend med dem :D

Är ju skolavslutning på fredag och dessutom Casandras första så då är det ju självklart att mormor och morfar måste vara med! Innebär såklart storstädning här hemma för min del idag...påbörjade ju detta i måndags men efter spindelattacken så blev jag ju liggandes sen. Och igår så blev det ju inget pga foten....Har ont i foten idag med hmmm kanske kan skylla på invalidsymtom och slippa undan städningen helt haha! Neeej som en vän sa, tänk inte bara gör det. Och givetvis har han ju rätt!

På fredag är jag bjuden på fest! Ska bli riktigt kul faktiskt....tvekade lite i början om jag skulle gå eftersom mina föräldrar är här då, men som vanligt är dem helt underbara och tycker att jag ska gå! Dessutom så ska min snälla pappa både köra in mig till Jönköping och hämta mig på natten :)
Fick min första kommentar på bloggen igår, tack Mirka för att du tyckte min fot va sexig i bandage....eller hmm var du kanske ironisk ;)

Nehe ska man ta tag i städningen nu då?

Just det bara gör det Linda!!!!!

Later my friends

1 kommentar: