2009-06-07

Motion och bantning

Då går ännu en helg mot sitt slut....ska åka iväg här och rösta nu tänkte jag!
Jag lovade en vän här idag att jag ska gå ut och gå iaf minst 45 minuter eftersom det hjälper mot min rygg och det är ju allmänt bra också. Så nu tänkte jag att jag även skulle skriva här att jag ska ut och gå så jag inte skiter i det. Blir ju pinsamt och skriva här att man var för lat haha.
Jag och Mirka har även bestämt att vi ska göra ett riktigt försök att klara ett bantningsprogram på 13 dagar som säger att man går ner 7-15 kg. Detta ska vi ta tag i och börja med nästa måndag, innebär att det blir över midsommarhelgen men eftersom hennes man jobbar midsommar så bestämde vi att vi faktiskt kan fira midsommar efter bantningen hehe.
Känner att jag behöver ta tag i detta då jag lagt på mig några kilon detta året, så går jag ner 7 kilo så är jag absolut nöjd :)
Så nu kära vänner ska jag åka o rösta och sedan ta och gå dem här 45 minuterna, kanske tom ska gå en timme och imponera lite extra ;)

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar