2009-06-15

Sommarlov och önskningar!

Då var det dags för ännu en ny vecka med nya spännande möjligheter, det är ju fantastiskt spännande att se vad denna veckan kan ha för överraskningar!

Casandra sa lite oroligt igår; - Mamma, nu är det måndag imorgon, är sommarlovet slut då? Hahaha så söt hon är. Idag sa hon helt överlycklig att det är så skönt med sommarlov så man får vara ledig en heeeel vecka! När jag sen förklarade att nej det är ju 2 månader så stod hon bara och gapade. Min lilla prinsessa :)

Mamma bad mig tidigare idag att göra en lista över vad jag önskar mig i födelsedagspresent.....jag har faktiskt lite svårt att komma på detta :S
Visst jag önskar mig en bärbar dator, en tatuering, en hund och en ny bil men det är ju dyra saker! Presentkort på kläder och skor hade ju varit bra men lite tråkigt i 30årspresent kanske. En dag på Ge-kås med massa pengar o handla för hade ju varit kul haha ;)
Nej gud vad svårt det är att komma på när man får frågan....jag önskar mig ett långt och lyckligt liv, att det går bra för Casandra i livet och att jag får ha min familj länge i livet! Det önskar jag mig!

Puss o kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar