2009-06-15

Rastlös

Har suttit och gjort massa quizfacebook här nu i brist på något att göra...så tänkte att jag skriver ett inlägg till idag ist!

Fick nyss ett sms av en vän att han klarat provet för kursen han gått, så kul är verkligen glad för hans skull :)

Skulle ha städat idag men som vanligt sköt jag på det tills imorgon, ser ju inte så hemskt ut eftersom jag storstädade förra veckan. Behöver bara dammsuga av lite och plocka in den rena tvätten i garderoben.

Imorgon ska Casandra till tandläkaren på morgonen så då blir det upp tidigt. Sen blir det då städning så här är rent och fint när min gäst kommer :)
Kan hända att det inte blir något blogginlägg imorgon då eftersom jag då kommer ha främmat till onsdag, men ni överlever säkert!

Nu ska jag hoppa i säng här och kolla någon bra film :)

Godnatt världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar