2009-06-18

Vuxen?!

Jaha då var det torsdag igen då, midsommar imorgon och det ser ut som det blir regn, regn och åter regn....men vad är en midsommar utan regn lixom ;)
Fick ju besök här i tisdags, var trevligt. Åt sill och potatis, så tjuvstartade lite men gott var det absolut. Så gott så jag bestämde mig för att äta det igår igen! Konstigt dock för jag brukar inte vara så förtjust i matjessill men nu kunde jag tydligen inte få nog av den :S tecken på att jag börjar bli vuxen kanske när dagen D börjar närma sig hehe.

För övrigt fick jag ett otroligt glädjande besked i tisdags eftermiddag!!! Min allra bästa vän kommer ner till min födelsedag, så det gjorde mig riktigt glad!

En tråkigare grej är att mina föräldrar åker till Österrike imorgon :( innebär ju att jag inte kan prata med dem när jag vill och hur länge jag vill för då skulle det bli väldigt dyrt för dem....

Varför uppskattade man inte alla familjesemestrar man hade när man bodde hemma..jag menar vi reste bort i princip varje sommar, Tyskland, England, Wales, Scottland, Ungern, Spanien och Österrike är bara några av de länder jag har sett tack vare mina föräldrar. Och gissa vad dem fick till svar iaf i tonåren varje gång de meddelade vart semestern skulle tillbringas någonstans...jo ett otacksamt, jag vill inte följa med kan jag inte få stanna hemma och umgås med mina vänner! Otacksam var vad jag va!

När vi var i Thailand i december 2008 var det helt underbart att få uppleva detta med min familj, jag fick ju dela detta paradis med dem jag älskar mest i världen!

Och hade jag haft råd så skulle jag och Cassie definitivt följt med dem till Österrike imorgon, trots att det skulle innebära långa vandringar i bergen haha!

Ja hörni, jag tror allt jag börjar bli vuxen nog att kliva in i 30års världen och lämna 20års träsket bakom mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar