2009-06-26

Sorgens dag!

Usch vilken hemsk början på denna dag, började med att min bror smsade mig 07.40 och skrev att Michael Jackson avlidit....en nyvaken Linda tyckte hon läste helt fel så valde att detta kan inte stämma. Min bästa vän ringde sedan strax innan 8,00, jag frågade direkt om det var sant men han hade inte hört något om det. En lättnadens suck för då va det nog inte sant. Efter att ha lagt på luren va jag tvungen och smsa min bror och fråga om det var ett skämt, men det var det juh inte :(
Så min största idol från att jag var 11 år är alltså död!!! Ni som känner mig väl vet att Michaels musik har betytt mkt för mig av olika anledningar. Och fast jag inte känner honom så har några tårar runnit ner för mina kinder denna morgon. Jag har fortf svårt att detta är sant, precis som dagen då jag fick höra att Diana hade dött. Människor som man inte känner men som man ändå känner en stor sorg över att dem är borta. När det gäller Michael så kommer han ju alltid finnas kvar hos oss genom musiken.

Rest in peace dear Michael!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar