2009-06-14

Dem senaste dagarna :)

Jag får väl börja med att be om ursäkt för det långa uppehållet på blogginlägg men eftersom jag har haft storfrämmat här sen i torsdags så ville jag inte sitta vid datorn :)

Har varit en spännade och rolig helg, mamma och pappa kom i torsdags kväll och hade som vanligt massa paket med sig till Cassie. Vi satt uppe och pratade hela kvällen, alltid lika mysigt.

I fredags var det skolavslutning för Casandra, hennes första :) tyvärr regnade det så alla barnen fick vara i gympasalen med läraren och sjunga de inövade sångerna. Detta innabar att föräldrarna inte fick plats så det var bara att sitta kvar i klassrummet och vänta....Riktigt trist att inte få vara med men men det kommer fler skolavslutningar.

Efter det va det in till Richard på telia för mamma och pappa skulle ha varsinn ny mobil, dem blev väldigt nöjda och förstod också varför Richard ligger varmt om hjärtat hos mig. Inte på ett romantiskt sätt för er som undrar utan för att han är en fantastisk människa som har varit ett otroligt stöd för mig sedan jag träffade honom och är ödmjuk och ställer alltid upp! Ser honom lite som en storebror :)

På kvällen var det dags för en liten fest hos Richard. Det va jag, Richard, Mirka, Jonathan och hans tjej Irma och Pontus. Vi hade riktigt trevligt med lite tävlingar, whiskeyprovning och prat om gamla minnen :)
Pappa ringde vid halv två och va trött och jag hade givetvis inte alls någon lust att åka hem redan så vi bestämde att pappa skulle hämta mig dagen efter istället.
Vid femtiden på morgonen kom man i säng, trött men nöjd efter en riktigt trevlig kväll! Kände mig väldigt dum när Richard fick sova på soffan men att jag skulle sova på soffan kom absolut inte på frågan tyckte Richard.

Efter frukost kom mamma och pappa o hämtade mig sen bar det iväg på loppis, hittade massor MEN tyvärr var det redan sålt :(
Lördagen spenderades lugnt med mycket god och grillad mat :)

Idag har vi motionerat, Cassie på cykel och jag o mamma med gåstavar, pappa var givetvis också med men utan gåstavar då jag tog hans.
Nu har dem för en liten stund sen åkt hem och som vanligt känns det riktigt tomt :(
Nu dröjer det ända tills min 30 års dag tills vi ses igen, suck!

Just det min bil har ju blivit lagad också, tack vare att jag har världens bästa föräldrar som kunde låna mig pengarna sålänge :) Love U!

Nu blir det väl soffan och en film här snart tänkte jag, för imorgon får jag städa upp lite igen eftersom jag får nytt besök här på tisdag :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar