2009-06-07

I DID IT!!!!!!!!

Jag gjorde det!!!!! Vem hade trott det haha....jag gick faktiskt tom i 65 minuter! Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv :) Dock hade jag helst velat se resultat redan nu men enda resultat som e synligt för mig är min JÄTTE blåsa på lilltån....har tagit kort på denna enorma hemskhet men vet i 17 om ni vill se detta. Får fundera på detta...
Förresten....d va rätt dumt av mig att äta både kokosbullar och glass innan va(?)....betyder det att min powerwalk va slöseri med tid nu när jag vräkt i mig massa kalorier efteråt :S
Jaja jag gjorde d iaf, Linda har powerwalkat idag, bara det är ett mirakel!

Nehe nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund och kolla på film :)

Ciao

1 kommentar:

  1. Det är det som kallas träöning....(grisa, motionera och grisa)haha :P

    SvaraRadera