2009-06-22

Ny vecka

Då var det en ny vecka igen :) är ju helt underbart spännande o se vad denna vecka har för överraskningar och möjligheter för mig!!


Idag har jag tvättat och städat lite. Och är helt överlycklig över mina nya kaffemuggar som jag inhandlade på Rusta idag för endast 5 kronor stycket :D Så nu tar jag gärna emot kaffegäster, bara kom förbi kära vänner :)
Annars avnjöt jag en mkt god middag här med marinerad fläskytterfile, nypotatis, sallad och creme fraiche med gräslök :P inte så nyttigt kanske men mkt gott!!

Jaha vad har annars hänt idag...inte så värst mkt faktiskt mer än städning o rensning av kaffemuggar, är ju helt underbart...ut med det gamla och in med det nya!!

För övrigt känner jag mig riktigt glad trots lite bilkrångel förra veckan, och ryggont idag. Men livet blir ju vad man gör det till eller hur!! Så idag har jag varit snäll mot Bettan och klappat henne och talat om hur mkt jag tycker om henne. Och tänka sig hon skötte sig utmärkt både hela vägen in till Jönköping och hem!

Så vet ni vad kära vänner, börja dagen med ett leende så lovar jag att dagen blir underbar!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar