2009-06-04

Förutfattade meningar!!

Så många i världen har förutfattade meningar, även jag själv...

Utseende, ras, religon osv osv, vi dömer innan vi lärt känna personen...

Utseendefixeringen är stor, många säger att utseende inte spelar roll när dem söker sin livspartner men dem ljuger skulle jag vilja påstå. Är det någon som går fram till en person dem inte tycker om utseendet hos? Likadant på dejtingsidorna, det finns då ingen som skriver ett mail till någon dem inte tycker om utseendet hos.

Jag ska inte göra detta till ett långt inlägg, va bara en tanke som slagit mig många ggr när jag tittat på följande videoklipp. Efter uppträdandet säger juryn själva att det var den största överraskningen någonsin. För när hon klev på scen så hade dem just förutfattade meningar pga av Susans utseende och en liten stund senare är denna fantastiska kvinna en stor stjärna, vilken röst säger jag bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar